Femei OK     Forum     Femei OK pe Facebook

Petrecerea de la birou – 5 reguli de urmat

Miercuri, 09 Noiembrie 2011    Adauga comentariu 0 Comentarii   Trimite pe messenger! Trimite pe messenger Imprimare Email

Petrecerea de la birou – 5 reguli de urmat Citind acest articol veti afla care sunt regulile pe care trebuie sa le respectati atunci cand participati la o petrecere la birou.

  1. Prezentati-va. Petrecerea de la birou este momentul in care sefii vostri va multumesc pentru eforturile depuse, dar este si un moment in care va puteti distra intr-o atmosfera mai relaxata. Petrecerea de la birou este si un fel de prelungire a activitatilor voastre legate de lucru, si din acest punct de vedere, absenta voastra va ridica anumite semne de intrebare. Daca alegeti sa nu va prezentati, veti da dovada in acest fel de lipsa de interes fata de firma la care lucrati, fata de munca voastra sau fata de colegii vostri. Asigurati-va ca ajungeti la timp, ca sunteti punctuala. Evitati sa va faceti remarcata din cauza intarzierii. Si daca nu sunteti adepta acestor tipuri de petreceri, prezentati-va macar la masa, si puteti pleca dupa aceea acasa.
  2. Purtati o tinuta adecvata. Alegeti-va hainele in functie de domeniul de activitate in care evolueaza firma voastra. Daca sunteti in dubii, interesati-va asupra codului vestimentar impus. Veti evita astfel sa fiti prea imbracate, sau din contra, sa nu va ridicati la inaltimea asteptarilor si sa nu fiti destul de sic! Un lucru este sigur: o tinuta foarte sexy, foarte stramta, decoltata nu sunt deloc de recomandat, oricare ar fi domeniul de activitate al firmei. Fie ca va doriti sau nu, veti fi intotdeauna judecate in functie de felul in care va imbracati, asa ca ar fi mai bine sa va luati anumite precautii pentru a nu suporta mai tarziu consecintele alegerilor voastre.
  3. Incercati sa nu va petreceti intreaga seara cu acelasi grup. Petrecerea de la birou este si un moment in care putei socializa cu colegii pe care nu ii cunoasteti atat de bine sau cu care nu sunteti in legatura directa zi de zi. Profitati de acest moment pentru a va imprieteni cu cat mai multi dintre colegi. De asemenea, asigurati-va ca telefonul este pus pe silent. In acest fel nu veti fi intrerupta sau nu veti fi nevoita sa intrerupeti o conversatie din cauza ca trebuie sa raspundeti.
  4. Aveti mare grija cu alcoolul. Pentru fiecare pahar de alcool baut, ar fi bine sa beti si cate un pahar de apa. Limitati-va la cateva pahare, chiar daca seful este cel care plateste. Ganditi-va ca sunteti la un eveniment profesional, ca seful si colegii vostri sunt martori ai comportamentului vostru, fi el adecvat sau neadecvat. Purtandu-va cum trebuie, nu veti lasa loc de interpretari, nu veti fi barfite si veti evita apropierile prea intime intre colegi. Nu uitati ca va veti intalni cu totii la birou a doua zi in fata automatului de cafea, asa ca ar fi bine sa vorbiti despre o seara perfecta! Incercati de asemenea sa nu mancati prea mult. Alimentele se vor digera mai greu si veti simti o senzatie de disconfort.
  5. Nu uitati sa multumiti inainte sa plecati. Multumiti-i sefului vostru si sa spuneti-i daca v-ati simtit bine. Nu uitati ca sefii sunt gazdele din acea seara. Multumiti-le de asemenea si organizatorilor.

Adauga comentariu

Numele
Comentariul tau
Anunta-ma daca mai apar comentarii noi!
Security code Introdu codul din imagine

Regenerare cod
 

Ultimele comentarii