Femei OK     Forum     Femei OK pe Facebook

Cateva reguli de baza pentru a slabi sanatos

Luni, 05 Noiembrie 2012    Adauga comentariu 2 Comentarii   Trimite pe messenger! Trimite pe messenger Imprimare Email

Obiceiurile alimentare nesanatoase, lipsa miscarii fizice si, intr-o oarecare masura, bagajul genetic dobandit de la parinti, fac ca surplusul de greutate sa fie o problema din ce in ce mai stringenta atat a persoanelor trecute de 35 de ani cat si a persoanelor tinere.

Este bine stiut ca supraponderabilitatea si mai ales obezitatea, care a ajuns sa atinga un procent ingrijorator in Romania, sunt unii dintre principalii factori declansatori ai bililor coronariene, a diabetului zaharat sau a hipertensiunii arteriale.

Desigur, fiecare dintre noi gasim intotdeauna un motiv atat pentru lipsa miscarii cat si pentru alimentele nesanatoase pe care le ingeram zi de zi. Ba ca programul de la serviciu ne impiedica sa facem minimum 30 de minute de miscare, ba ca din lipsa de timp ingeram pe fuga alimente de tip fastfood, recunoscute fiind ca bombe calorice, care in timp isi pun amprenta asupra sanatatii noastre.

In fapt, doar cateva mici modificari ale regimului nostru de viata ne pot ajuta sa scapam, pana la un anumit punct desigur, de cateva din kilogramele in surplus care ne fac sa aratam inestetici si in plus, ne afecteaza iremediabil de multe ori sanatatea.

Va voi prezenta mai jos cateva mici "trucuri" care, respectate pe cat posibil, iti vor aduce un mic avantaj in lupta cu kilogramele:

Bea suficienta Apa.

Este bine stiut ca organismul uman este alcatuit dintr-o propostie covarsitoare din apa. Totodata, in urma procesului de ardere celulara, prin preocesul de excretie, o cantitata destul de mare de apa este eliminata din organism, atat prin urina cat si prin transpiratie (mai ales vara cand temperaturile sunt ridicate) si prin respiratie. Cantitatea de apa recomandata este de minimum 2 litri pe zi, uneori chiar mai mult. Evitati bauturile acidulate, sucurile dulci sau care contin diferite substante energizante. Acestea fac mai mult rau decat bine organismului vostru.

Micul Dejun.

Aceasta masa principala, peste care majoritatea dintre noi o sarim cu nonsalanta are o importanta deosebita. Ea ne va asigura energia atat de necesara in prima parte a zilei. In nici un caz aceasta nu trebuie ignorata. Mancati ceva light, un iaurt cu cereale integrale macar, dar nu o ignorati. De asemenea este indicata o gustare cuprinzand unul doua fructe inaintea mesei de pranz.

Miscarea fizica.

Desi majoritatea invocam programul prea incarcat, o serie de mici schimbari ne vor permite sa facem un minimum de miscare. Simpla renuntare la a mai folosi ascensorul, atat acasa cat si la serviciu, si folosirea scarilor, va avea un efect extrem de benefic asupra organismului nostru. Renuntarea la un mijloc de transport in favoarea mersului pe jos in cazul deplasarilor relativ scurte, deasemenea va fi un plus pentru sanatatea noastra.

Alimentatia zilnica.

Evitati pe cat posibil asa numitele Junk food. Pe langa faptul ca acestea contin o serie de produsi extrem de nocivi, efectul asupra siluetei este unul devastator.

Incercati in locul unui hamburger un sandwich alcatuit din doua felii de paine din faina integrala si un piept de pui la cuptor, eventual tapat cu o foaie de salata pentru un plus de gust. In scurt timp efectele vor fi vizibile.

Alte articole despre:

Adauga comentariu

Numele
Comentariul tau
Anunta-ma daca mai apar comentarii noi!
Security code Introdu codul din imagine

Regenerare cod
 

Ultimele comentarii