Femei OK     Forum     Femei OK pe Facebook

Cum poti sa slabesti fara a-ti pierde formele

Marţi, 06 Noiembrie 2012    Adauga comentariu 1 Comentarii   Trimite pe messenger! Trimite pe messenger Imprimare Email

In cazul unor cure de slabire poate aparea neplacuta situatie de a iti pierde si formele voluptoase care au si ele beneficiile lor. Sportul si regimul alimentar echilibrat sunt elementele cheie daca vrei sa ai un corp de invidiat si o sanatate psihica si fizica extraordinara. Insa chiar si in cazul in care ai un astfel de regim te poti trezi ca pierderea grasimilor se produce in toate partile corpului, chiar si in locurile unde nu ai vrea sa se intample acest lucru.

In momentul slabirii corpul, pe langa indepartarea grasimilor, pierde si din tesutul muscular, si una din posibilitatile ca formele tale voluptuase sa ramana, este indicat sa faci exercitii fizice pentru intarirea musculaturii. Pentru ca rezultatele sa fie cat mai eficiente trebuie sa le faci de trei ori pe saptamana. Fandarile si genoflexiunile cu gantere iti vor intari musculatura umerilor, a bratelor si a spatelui. Trebuie practicate de trei ori pe saptamana in seturi de cate trei (un set inseamna 15 repetari), iar ca rezultat vei slabi fara a-ti pierde formele volptuoase.

Pe langa exercitiile fizice pe care trebuie sa le faci, este esential sa ai un regim alimentar in care sa ai incluse in alimentatie grasimi nesaturate in proportie de 35% din totalul zilnic de calorii. Aceste grasimi sanatoase nu lasa sa se consume din tesutul muscular in timpul exercitiilor fizice.

Un consum echilibrat de proteine are o mare importanta intr-un stil de viata sanatos, dar nu iti afecteaza cu nimic formele. Consumul acestor proteine contribuie la refacerea tesuturilor musculare pierdute in timpul exercitiilor fizice. Chiar este foarte important aportul de proteine in cazul in care ai hotarat sa faci in mod regulat exercitii fizice. Cerealele integrale, fructele oleaginoase, lactatele, ouale, carnea de pui, pestele sunt alimente bogate in proteine si este indicat consumul lor pentru a prevenii consumul tesuturilor musculare si a formelor tale in timpul exercitiilor fizice.

Formele senzuale le poti pastra si prin consumul alimentelor care fac organismul sa produca lepatina, un hormon care este responsabil de consumul de grasime si energie dar si de instalarea senzatiei de foame. Pentru a putea beneficia de acest avantaj trebuie sa alegi dintre urmatoarele alimente: fructele de mare ori carnea de pui, dar si legume sau fructe ca vinetele, rosiile, murele, zmeura si ciresele.

In concluzie pentru a slabi dar doar din partile corpului pe care le doresti tu trebuie sa faci un sacrificiu si sa iti organizezi viata de zi cu zi in asa fel incat exercitiile fizice sa nu fie excluse, ele trebuind sa se transforme intr-o rutina. Deasemenea trebuie sa urmezi un regim alimentar care sa includa un anumit soi de alimente care sa nu lase sa fie consumat tesutul muscular. Trebuie eliminat prin ajutorul exercitiilor fizice doar tesutul adipos si grasimile.

Pe langa alimentele descrise pana acum nu trebuie sa uiti sa mananci si unele cu continut de minerale si vitamine pentru buna functionare a organismului tau. Intr-o viata in care sportul face parte din rutina saptamanala trebuie sa fi foarte atenta la ceea ce consumi pentru a nu aduce organismului carente nutritionale care pot atrage dupa ele tot felul de disfunctii.


Adauga comentariu

Numele
Comentariul tau
Anunta-ma daca mai apar comentarii noi!
Security code Introdu codul din imagine

Regenerare cod
 

Ultimele comentarii