Femei OK     Forum     Femei OK pe Facebook

Slabeste fara sa te infometezi cu regimul disociat

Marţi, 15 Februarie 2011    Adauga comentariu 0 Comentarii   Trimite pe messenger! Trimite pe messenger Imprimare Email

Slabeste cu ajutorul reigumului disociatSub deviza “Mananc, deci slabesc”, regimul disociat are tot mai multi adepti, si mai ales in randul femeilor care stau mai rau la capitolul „vointa” atunci cand vine vorba de urmarea unei diete. Alimentatia disociata sta la baza multor regimuri de si diete celebre, precum Atkins sau Montignac, si se bazeaza, dupa cum ii spune si numele, pe separarea alimentelor care, daca ajung impreuna in stomac, duc la o digestie greoaie si depunerea de grasimi in corp.

Reguli ale regimului disociat

Regimul disociat imparte alimentele in trei categorii principale, in functie de substantele predominante continute de acestea:

- Glucide sau zaharuri – se impart in doua mari categorii: „bune” (cereale integrale, orez integral, paine integrala, neagra sau graham, fructe proaspete, unele legume si radacinoase – rosii, castraveti, linte, dovlecei, conopida, fasole, spanac, ciuperci si altele) si „rele ”, pe care trebuie sa le evitam (zaharul, cartofii, pastele fainoase, orezul alb, painea alba, majoritatea dulciurilor si produselor de patiserie);

- Lipide sau grasimi – ulei, unt, smantana, sosuri, avocado;

- Proteine - carne, lactate, oua.

Cheia succesului slabitului prin regimul disociat o reprezinta consumul separat al alimentelor care contin substante din categorii diferite. Aceste alimente pot fi consumate fiecare in parte la o distanta de timp egala cu orele necesare unei digestii complete (de exemplu, proteinele au nevoie de 3 – 4 ore de digerare iar fructele, 1 – 2 ore).

Pentru a slabi cu ajutorul regimului disociat se va tine cont si de urmatoarele:

- Apa ajuta la slabit pentru ca taie foamea si ajuta la buna-functionare a rinichilor; beti 2 – 3 litri de apa minerala (insa nu carbogazoasa) sau de izvor, zilnic;

- Combinatiile ideale in regim sunt carne slaba la gratar + salata de cruditati, oua fierte + legume, peste fript sau fiert + salata de cruditati, branzeturi + salata de cruditati;

- Alimentele care pot fi consumate fara probleme sunt legumele + proteine sau fainoase, si fructele, care trebuie consumate ca atare, individual, sau in salate; se vor evita pe cat posibil combinatiile proteine + zaharuri, proteine + grasimi, zaharuri + fainoase; laptele, mierea si pepenele galben trebuie consumate separat, fara a se combina cu niciun alt aliment;

- ceaiurile de plante si sucurile de fructe sau legume se vor consuma cu moderatie.

Variante ale regimului disociat

Regimul disociat clasic – poate fi tinut pe o perioada de o saptamana sau pe termen lung si presupune combinarea alimentelor in aceeasi zi, insa nu la aceeasi masa, dupa varianta disociata. Aceasta varianta are avantajul ca pierderea de kilograme se intr-un mod sanatos (organismul primind zilnic substante nutritive din toate categoriile), chiar daca mai lent.

Regim disociat pe zile – presupune ca in fiecare zi a saptamanii sa se consume alimente apartinand aceleiasi categorii, dintre urmatoarele: carne slaba (pe pui, vita sau peste), legume proaspete, fierte sau la gratar, fructe proaspete, individual sau combinate in salate, lactate, oua fierte + fructe sau oua fierte + legume. Exista si varianta regimului disociat de 3 zile, in care se consuma in fiecare zi exclusiv lactate (ziua 1), respectiv carne slaba (ziua 2) si fructe + legume (ziua 3).

( 3 Votes )


Adauga comentariu

Numele
Comentariul tau
Anunta-ma daca mai apar comentarii noi!
Security code Introdu codul din imagine

Regenerare cod
 

Ultimele comentarii