Femei OK     Forum     Femei OK pe Facebook

Cum sa ai un abdomen plat in doar o saptamana

Duminică, 15 Ianuarie 2012    Adauga comentariu 0 Comentarii   Trimite pe messenger! Trimite pe messenger Imprimare Email

Cum sa ai un abdomen plat in doar o saptamanaAbdomenul este primul si cea mai vizibila parte a corpului care le da pe femei de gol ca au pus cateva kilograme in plus si de aceea le da cea mai mare bataie de cap, mai laes cand se apropie sezonul calduros si incep sa se gandeasca cum vor arata in costumul de baie. Datorita programului incarcat pe care il avem fiecare in parte nu putem sa tinem o dieta stricta mai mult de cateva zile, dupa care ne reintoarcem la vechiul program. La un moment dat din cauza unui eveniment sau pur si simplu pentru ca nu iti mai vin la fel de bine hainele pe care le purtai acum o luna iti pui probleme serioase si incepi sa cauti un program care te va ajuta sa ai un abdomen plat si de invidiat.

Alcoolul este un impediment in atingerea scpului pe care il urmaresti si nu datorita caloriilor pe care le contine, cat pentru pofta de mancare pe care o vei resimti in urma consumului. Cel mai bine este sa consumam cate un pahar de vin pe zi si sa evitam consumul de bere sub orice forma.

Poti sa incepi sa iti tii evidenta alimentelor si cantitatilor pe care el consumi si deasemenea poti sa treci pe un carnetel masurile pe care le vei face de la inceputul dietei pentru a vedea progresul facut.

Sfaturi pentru dieta: Sub nici o forma sa nu te infometezi deoarece asta va duce la scaderea cantitatii de zahar din organism si va face mai dificila rezistenta la tentatia de a manca nesanatos si necontrolat.

Bea doi litri de lichide pe zi, astfel incat corpul sa nu fie dezhidratat;Poti chiar in fiecare dimineata inainte de masa sa bei un pahar de apa pe stomacul gol in care poti chiar sa storci o felie de lamaie.

Consumul a trei  mese pe zi este esential deoarece va mentine aportul de proteine de peste zi. Consuma carne alba si renunta pe cat posibil la carnea rosie, inlocuieste uleiul de floarea soarelui cu cel de masline la prepararea salatelor si include cateva alimente nutritive la noua ta dieta. Este bine sa renuntati la paine deoarece in cantitati mari va provoca balonari, in favoarea unei felii de paine facute in casa care va asigura cantitatea de carbohidrati necesara corpului.

Alimentele recomandate in aceasta dieta sunt legumele, cum ar fi castravetii, fructele precum papaya, avocado, nuca de cocos, cirese si fructe de padure.

Iaurtul este cel mai indicat pentru a fi considerat o gustare intre mese si poat einlocui chia run desert adaugandu-i fructe uscate sau fulgi de cereale. El va reduce balonarea deoarece contine niste bacterii care ajuta si la buna functionare a sistemului digestiv.

Pe langa dieta asa cum v-am  invatat este bine sa efectuam in timpul liber si exercitii fizice care vor ajuta la tonifierea muschilor abdominali. Puteti sa stati intinse pe spate cu genunchii indoiti, talpile pozitionate pe podeasi mainile la ceafa si coatele indreptate lateral. Incordeaza muschii abdomenului astfel incat sa ii ridici de pe sol. Fa mai multe repetari cate 20 de minute pe zi.

Adauga comentariu

Numele
Comentariul tau
Anunta-ma daca mai apar comentarii noi!
Security code Introdu codul din imagine

Regenerare cod
 

Ultimele comentarii