Femei OK     Forum     Femei OK pe Facebook

Exercitii fitness pentru acasa

Marţi, 25 Ianuarie 2011    Adauga comentariu 0 Comentarii   Trimite pe messenger! Trimite pe messenger Imprimare Email

Exercitii fitness pentru acasaMiscarea este foarte importanta pentru sanatate iar faptul ca nu ai timp sau bani sa mergi la sala nu este o scuza pentru o viata sedentara. Poti alerga in parc, poti veni pur si simplu pe jos acasa de la serviciu sau de la scoala, la pas alert, sau, de ce nu, poti face zilnic exercitii fizice acasa, care te vor ajuta sa te mentii in forma si sa-ti pastrezi tonusul muscular. Desi exercitiile executate sub indrumarea unui instructor sunt mult mai eficiente, mai ales din punct de vedere al corectitudinii in miscare, le poti face si acasa, important este sa vrei. Totodata, poti face exercitii de fitness acasa, in completarea celor de la sala de antrenament.

Programul de fitness pentru acasa trebuie sa contina exercitii variate, cu sau fara greutati, pe care sa le modifici lunar. Ai nevoie de o saltea, doua gantere de un kilogram si doua gantere de doua kilograme fiecare. La nevoie, in lipsa ganterelor, poti folosi si sticle de plastic de 0,5 litri, umplute cu nisip sau peturi de un litru pline cu apa.

Exercitii de fitness pentru abdomen – majoritatea exercitiilor de fitness pentru abdomen sunt asemanatoare „abdomenelor” obisnuite, numai ca la sala de fitness sunt acompaniate de aparate si greutati.

1.      Intinsa pe spate, cu mainile la ceafa si genunchii usor indoiti si departati, ridica trunchiul rasucind usor spre stanga, respectiv spre dreapta. Executa 15 astfel de miscari pentru fiecare parte, fara a uita sa respiri corect intre acestea.

2.      Aseaza-te intinsa pe spate, cu picioarele apropiate si mainile pe langa corp. Du mainile la solduri pentru a te ajuta sa ridici picioarele cat mai sus, mentinandu-le apropiate si cu varfurile ridicate (pozitia „lumanarea”). In timpul efectuarii controleaza-ti fiecare miscare si respiratia, incordand muschii abdominali.

Exercitii de fitness pentru brate

1.      Pentru tonifierea bicepsilor, stai in picioare, in pozitie de drepti si tinand in fiecare mana cate o gantera de un kilogram (pentru incepatoare). Executa ridicari ale bratelor, cu  fiecare mana in parte sau simultan, indoind de la cot, cate 10 miscari pentru fiecare brat.

2.      In picioare, cu mainile intinse in lateral si cate o gantera de un kilogram in fiecare, indoaie bratele de la cot catre umeri, simultan sau pe rand. Se fac 2 serii a cate 10 repetari pentru fiecare brat.

Exercitii de fitness pentru fese

1.      Stand intinsa pe spate, cu bratele pe langa corp si picioarele indoite si usor departate, incordeaza muschii fesieri si ridica bazinul. Se revine in positia initiala si se repeta de 20 de ori.

2.      Din pozitia „lumanarea” se executa „bicicleta”. Mai exact, avand soldurile si picioarele ridicate deasupra pieptului (te poti ajuta de maini) indoaie pe rand genunchii pana la nivelul nasului, efectuand miscari de pedalare timp de 2 minute.

3.      Culcata pe o parte si cu picioarele intinse in fata, ridica piciorul de deasupra la 45 de grade, apoi coboara-l incet. Se executa 15 miscari pentru fiecare parte, ridicand piciorul drept daca stai pe partea stanga si invers, piciorul stang pentru partea dreapta.

Alte exercitii fitness recomandate pentru tonifierea si ridicarea muschilor fesieri sunt genuflexiunile cu bara sau cu gantere.

( 4 Votes )


Adauga comentariu

Numele
Comentariul tau
Anunta-ma daca mai apar comentarii noi!
Security code Introdu codul din imagine

Regenerare cod
 

Ultimele comentarii