Femei OK     Forum     Femei OK pe Facebook

Mentine-te in forma cu exercitii Tae-Bo

Vineri, 08 Ianuarie 2010    Adauga comentariu 1 Comentarii   Trimite pe messenger! Trimite pe messenger Imprimare Email
Exercitii Tae-BoTae-bo sunt un tip de exercitii foarte dificile, din clasa aerobic, potrivite persoanelor care au un stil de viata activ si care fac de obicei miscare. Exercitiile Tae-bo combina clasicul aerobic cu Tae Kwon Do, miscarile de hip-hop, karate, box, kick-boxing, balet si antrenamentul cu greutati, motiv pentru care specialistii recomanda efectuarea acestor antrenamente sub supravecgerea unui antrenor, pentru ca miscarile sa fie executate in mod corect, cat si pentru a evita eventualele accidente.

In timpul unei singure ore de antrenament Tae-bo se pierd intre 500 si 800 calorii, dublu fata de numarul caloriilor pierdute in timpul unui antrenament clasic de aerobic, iar rezultatele pot fi observate rapid, dupa numai
4 – 6 sedinte: redistributia tesutului adipos, scadere in greutate, reducerea riscului bolilor de inima, recastigarea vitalitatii si cresterea rezistentei organismului la oboseala si efort.

Cum a inceput fenomenul Tae-bo?
Tae-bo sunt astazi printre cele mai in voga exercitii de intretinere si slabire, prin care iti recapeti silueta,
iti tonifici musculatura, iti imbunatatesti mobilitatea si totodata scapi de stres. Denumirea de Tae-bo vine de la „Total Awareness Excellence Body Obedience” iar creatorul conceptului si exercitiilor este Billy Blanks.
Acest nou stil de aerobic a devenit cunoscut incepand cu anii ’90, cand Blanks devine antrenorul Paulei Abdul. Nu a trecut mult timp pana cand Tae-bo s-a raspandit si in randul altor celebritati precum Pamela Anderson, Madonna sau Angelina Jolie, astazi Tae-bo fiind practicat de milioane de oameni simpli, obisnuiti din intreaga lume.

Alte beneficii ale exercitiilor Tae-bo
Exercitiile Tae-bo duc la imbunatatirea sanatatii in conditiile in care nu esti o persoana sedentara, obeza sau aflata la o varsta inaintata, cazuri in care exercitiile de acest gen nu sunt recomandate, deoarece prezinta multe riscuri.
Printre beneficiile antrenamentelor Tae-bo, atat fizice cat si psihice, se numara:
Tonifierea musculaturii si armonizarea siluetei;
Imbunatatirea circulatiei sangelui si a tonusului general;
Stimularea producerii de endorfine (hormonul fericirii);
Efecte benefice asupra sistemului osos;
Imbunatatirea functiei inimii si a plamanilor;
Cresterea colesterlului „bun”, proportional cu scaderea colesterolului „rau”;
Reducerea riscului de diabet, atac de cord, cancer (de san, de colon, al organelor reproductive ale femeii);
Reducerea stresului si a anxietatii.

Tae-bo – la sala sau acasa?
Desi antrenorii de Tae-bo ne recomanda sa facem aceste exercitii la sala de fitness, astazi pe piata exista o serie de casete video si dvd-uri care ne invata cum sa practicam Tae-bo acasa. Exista exercitii Tae-bo pentru picioare, sani, abdomen, brate, insa nu trebuie pierdut din vedere faptul ca lucrand singuri acasa, trebuie sa ne antrenam tot corpul.
Incepe treptat, cu exercitii pentru partea de sus a corpului (cap si umeri), apoi exercitii pentru brate, rotiri, balansari, aplecari de trunchi si fandari, continuand progresiv cu loviturile de pumn si cele de picior.
Pentru a te initia in lumea Tae-bo si pentru a executa exercitiile in pozitia corecta, ar fi util sa incepi sub indrumarea unui antrenor, dupa care sa continui cu sesiuni de Tae-bo acasa, pentru intretinere.
( 2 Votes )

Adauga comentariu

Numele
Comentariul tau
Anunta-ma daca mai apar comentarii noi!
Security code Introdu codul din imagine

Regenerare cod
 

Ultimele comentarii