Femei OK     Forum     Femei OK pe Facebook
Bun venit, Vizitator
Vă rugăm să vă autentificaţi sau să vă înregistraţi. Aţi uitat parola?

Alimentatia din timpul sarcinii
(1 vizualizează) (1) Vizitator
Du-mă josPagina: 1
Topic: Alimentatia din timpul sarcinii
#171
Utilizator absent Gen: Feminin  Mihaela
Moderator

Apăsaţi aici pentru a vedea profilul utilizatorului Reşedinţă: Galati
Mesaje: 535
Karma:5
Alimentatia din timpul sarcinii acum 6 ani, 7 luni
Acest topic este deschis pentru a veni in sprijinul viitoarelor mamici care au intrebari sau vor sa afle mai multe informatii legate de ce e bine si ce nu e bine sa mancam in timpul sarcinii.
Binele pe care îl faci astăzi, oamenii îl vor uita mâine...
Fă bine, oricum.
Pentru a putea posta un mesaj este necesar sa va autentificati.
#190
Utilizator absent Gen: Feminin  andrushca
Expert Boarder

Apăsaţi aici pentru a vedea profilul utilizatorului Reşedinţă: Constanta
Mesaje: 131
Karma:3
Re: Alimentatia din timpul sarcinii acum 6 ani, 7 luni
Alimentele bogate in fier sunt foarte importante: carne, peste, oua, fructe uscate, migdale, legume. Imi aduc aminte ca eu mancam foarte mult peste.
Si calciul e foarte important, mai ales pentru oasele bebelusului. Produsele lactate sunt cele mai bogate in calciu, asa ca beti lapte, iaurt si mancati cat mai multa branza.
Pentru a putea posta un mesaj este necesar sa va autentificati.
#198
Utilizator absent Gen: Feminin  kitty
Gold Boarder

Apăsaţi aici pentru a vedea profilul utilizatorului Reşedinţă: Bucuresti
Mesaje: 211
Karma:4
Re: Alimentatia din timpul sarcinii acum 6 ani, 7 luni
Fructele si lactatele sunt foarte bune, mai ales pentru ca au atatea vitamine importante pentru sarcina. Si carnea, eu faceam gratar pentru ca nu imi prea plac prajelile.
Pentru a putea posta un mesaj este necesar sa va autentificati.
#202
Utilizator absent Gen: Feminin  alina83
Gold Boarder

Apăsaţi aici pentru a vedea profilul utilizatorului Reşedinţă: Craiova
Mesaje: 257
Karma:2
Re: Alimentatia din timpul sarcinii acum 6 ani, 7 luni
Trebuie evitate cafeaua, tutunul si alcoolul. E un fel de regula sfanta. De fumat nu fumez, nici alcool nu beau decat ocazional, insa la cafea nu am putut renunta. Am baut mai putin dar nu am reusit sa ma las...
Pentru a putea posta un mesaj este necesar sa va autentificati.
#746
Utilizator absent Gen: Feminin  Mihaela
Moderator

Apăsaţi aici pentru a vedea profilul utilizatorului Reşedinţă: Galati
Mesaje: 535
Karma:5
Re: Alimentatia din timpul sarcinii acum 6 ani, 6 luni
Asa cum stiti si voi, nevoile nutritive ale femeii insarcinate cresc, mai ales de la jumatatea sarcinii.
Medicii spun ca in prima jumatate a sarcinii necesarul caloric este mai mare cu 5 pana la 10%, iar in a doua jumatate a sarcinii creste pana la 15-20%.
Si necesarul de proteine creste, ajungand pana la 20 g., dar si necesarul de calciu: de la 0.8gr de calciu/zi pana la 1.5 gr de calciu/zi.
Dintre alimentele care nu sunt deloc permise in timpul sarcinii fac parte cele greu digerabile, care pot determina balonari greu de tolerat de femeia insarcinata, glucidele in cantitate mare pentru ca pot duce la diabet, si cantitatile mari de lipide, existand riscul sa afecteze ficatul.
In timpul sarcinii sunt necesare, in cantitati crescute, fierul, calciul, acidul folic si vitamina D. Mesele trebuie sa fie dese si in cantitati mici, pentru ca astfel se amelioreaza greturile si se evita supraalimentatia.
Ce este indicat in timpul sarcinii: consumul de legume, fructe, cereale, sarurile minerale care se gasesc in lapte, branza, oua, carne, salate, rosii, etc.

Este bine sa se evite carnea care nu a fost gatita bine, produsele de la fast-food, pestele (somn, macrou,ton sau cel pescuit din balta) pentru ca pot dauna sarcinii.
Ultima editare: 22/01/2011 08:08 de admin.
Binele pe care îl faci astăzi, oamenii îl vor uita mâine...
Fă bine, oricum.
Pentru a putea posta un mesaj este necesar sa va autentificati.
#1057
Utilizator absent Gen: Feminin  kitty
Gold Boarder

Apăsaţi aici pentru a vedea profilul utilizatorului Reşedinţă: Bucuresti
Mesaje: 211
Karma:4
Re: Alimentatia din timpul sarcinii acum 6 ani, 6 luni
Iata cam ce ar trebui sa contina mesele zilnice:
- 125 g de carne/peste
- 450-600 ml lapte (sau echivalentul in iaurt – 500 ml) sau branza slaba – 80-100;
- 3-4 fructe
- 5 portii de legume (o portie echivaleaza cu 1/2 de cana)
- 8 felii de paine

Eu nu am reusit niciodata sa mananc 5 portii de legume, in schimb fructele si lactatele nu mi-au lipsit de pe masa. Ba pot sa zic ca am mancat mai mult de 4 fructe pe zi.
Pentru a putea posta un mesaj este necesar sa va autentificati.
Du-mă susPagina: 1
Forum FemeiOK.rodescărcaţi ultimele mesaje direct pe desktop-ul dumneavoastră

Ultimele comentarii