Femei OK     Forum     Femei OK pe Facebook

5 motive ca sa faci sport si iarna

Miercuri, 09 Noiembrie 2011    Adauga comentariu 0 Comentarii   Trimite pe messenger! Trimite pe messenger Imprimare Email

5 motive ca sa faci sport si iarnaTermometrul afiseaza valori negative, la ora 17:00 deja este intuneric, sarbatorile te asteapta in fata televizorului, pe scurt cheful sa iti iei treningul si adidasii si sa mergi la alergat, a disparut de mult! Si totusi, motivele ca sa faci miscare iarna sunt nenumarate! Noi va spunem care sunt acestea!

Sportul reduce tulburarile de somn. Sportul iti permite sa elimini tensiunile acumulate de-a lungul zilei sau de-a lungul unei saptamani pline si sa dormi fara sa apelezi la somnifere sau la televizor care uneori are efect de somnifer.

Sportul combate depresia de sezon. Cati dintre noi nu suntem deprimati din cauza ca nu ne mai mangaie razele soarelui si cati nu visam deja la vacanta de vara? Practicand o activitate fizica in mod regulat creste productia de endorfine, faimosii hormoni ai fericirii. Daca nu iti place frigul gaseste-ti un sport pe care sa il poti practica in sala. Rezultat: vei ajunge acasa de la cursul de dans cu zambetul pe buze in ciuda ploii torentiale de afara! In plus, vei lupta impotriva afectiunilor care ne chinuie pe majoritatea dintre noi: stres, migrene, dureri lombare, dureri cervicale, dureri de burta…

Sportul te ajuta sa iti pastrezi silueta. Temperaturi scazute, sarbatori care se apropie, stres la locul de munca, oboseala: stii deja pe de rost capcanele intinse bietei tale siluete!

Pentru a atenua sindromul „marmota in hibernare” ce poate fi mai eficient decat sportul? Chiar daca nu iti schimbi alimentatia, vei arde mai multe calorii si iti vei intari masa musculara, cu alte cuvinte, vei slabi. Facand miscare vei putea preveni si pofta de mancare cauzata de stres. Sportul iti asigura o digestie mai buna, foarte importanta pentru asimilarea nutrimentilor. Fara sa mai vorbesc de efectele secundare pozitive: un corp bine sculptat si o motivatie pentru a continua sa faci sport si vara!

Sportul te ajuta sa lupti impotriva virusilor. Iarna esti mai sensibila, la primul semn de frig deja te-ai pricopsit cu un virus! Cea mai buna modalitate de a evita concediul medical iarna: practica o activitate fizica afara! Astfel, corpul tau se va obisnui cu temperaturile scazute. Atentie, nu este vorba despre a suferi in frig! Temperaturile extreme fac muschii si ligamentele rigide.  Alege sa faci sport cand afara nu este exagerat de frig ( sa nu fie mai putin de 3 grade) si echipeaza-te in mod corespunzator: haine care sa iti tina de cald, materiale lejere, manusi si caciula pentru a acoperi extremitatile. Bea in mod regulat (la 15 minute) una sau doua inghitituri de apa.

Sportul te ajuta sa renunti la excitanti. Cofeina, tabac, alcool…cauti toate metodele sa fii in forma toata ziua in aceste luni bogate in munca si sarace in distractie. Rezervandu-ti din cand in cand ( minim 45 de minute, de trei ori pe saptamana), cateva minute pe care sa le dedici sportului vei descoperi un incredibil put de energie, fara riscuri asupra sanatatii tale, din contra! Sportul te va determina sa renunti la excitante si te va face sa te simti minunat cu noul tau stil de viata!


Adauga comentariu

Numele
Comentariul tau
Anunta-ma daca mai apar comentarii noi!
Security code Introdu codul din imagine

Regenerare cod
 

Ultimele comentarii