Femei OK     Forum     Femei OK pe Facebook

5 sporturi foarte ieftine

Luni, 09 Mai 2011    Adauga comentariu 0 Comentarii   Trimite pe messenger! Trimite pe messenger Imprimare Email

5 sporturi ieftine joggingPracticarea unui sport nu ar trebui sa va ruineze. Cel mai bine ar fi sa optati pentru activitati fizice eficace si care nu costa mult. O data cu criza, sala de sport cu aparatele sale eficace si foarte dragute nu prea sunt accesibile din cauza bugetului scazut. Solutia: reveniti la clasicele in materie de sport. Mersul pe jos, inotul, joging, rolele, sau chiar si bicicleta…..redescoperiti beneficiile acestor sporturi.

Ciclismul. Bicicleta este cea mai populara, fiind un excelent mijloc de a face sport peste tot in tara. Care sunt binefacerile? Ciclismul este un sport complex care lucreaza muschii abdomenului, picioarele, avand un efect benefic si asupra articulatiilor. Frecventa cu care ar trebui sa fie practicat: intre 45 de minute si o ora si jumatate pe zi, la un nivel mediu. Dezavantaje: trebuie sa fiti cat mai motivati pentru ca sa il practicati si iarna sau cand timpul este foarte urat. Ciclismul il poate practica oricine. Se poate practica la mai multe niveluri, ideea este sa mariti cadenta si efortul pe care il depuneti.

Marsul. Activitate blanda, usoara, dar eficace, marsul este sportul la un pret accesibil prin excelenta. Singura investitie care ar trebui sa fie facuta: o pereche buna de adidasi. Binefaceri: mersul pe jos este o activitate foarte buna pentru respiratie, pentru abdomen, pentru picioare, spate si articulatii, etc. Frecventa cu care ar trebui sa fie practicat: veti arde caloriile in functie de viteza cu care mergeti si in functie de cat mergeti in fiecare zi. In medie se ard 110 kilocalorii in 30 de minute de mers rapid. Acest sport are un caracter convivial deoarece se poate practica in grup, si este foarte motivant. Dezavantaje: la fel ca si in cazul tuturor sporturilor praticate in exterior: timpul de afara. Poate fi practicat de toata lumea, in special de persoanele care nu au practicat un sport de mult timp si de catre cele nu pot sa depuna un efort foarte mare.

Joggingul. Joggingul este excelent pentru sanatate, muschi, pentru moral, si evident pentru silueta, joggingul fiind un sport cu multiple avantaje. Care ii sunt binefacerile? Joggingul va permite sa va lucrati muschii si sa ardeti caloriile si grasimile. Joggingul este foarte bun pentru respiratie si pentru ritmul cardiac. Frecventa cu care ar trebui sa fie practicat: aceasta activitate practicata de doua sau de trei ori pe saptamana, minim treizeci de minute, da rezultate foarte bune. Dezavantaje: joggingul nu poate sa fie practicat de catre toata lumea.  Daca aveti probleme cu articulatiile sau cardiace, joggingul nu este activitatea sportiva ideala.

Inotul. Imbaracati-va cu costumul de baie si sariti in apa… o idee perfecta pentru a va mentine in forma si pentru a avea silueta ideala. Binefaceri: sportul face parte din sporturile usoare. In apa nu va simtiti greutatea, si efortul nu este astfel atat de greu dar este la fel de eficace. Inotand va veti lucra ansamblul muschilor, mai ales picioarele, muschii dorsali bratele si evident abdomenul. Frecventa cu care ar trebui sa fie practicat: o ora si jumatate pe saptamana sau de doua ori pe saptamana cate 45 de minute sau maxim o ora. Inotul se poate parctica atat iarna cat si vara. Singurul dezavantaj ar putea fi pielea uscata sau parul uscat din cauza clorului.

Rolele sunt foarte in tendinte, fiind un sport dinamic si excelent pentru silueta. Este un sport practicat in aer liber deci excelent pentru organism si pentru moral.

( 2 Votes )


Adauga comentariu

Numele
Comentariul tau
Anunta-ma daca mai apar comentarii noi!
Security code Introdu codul din imagine

Regenerare cod
 

Ultimele comentarii