Femei OK     Forum     Femei OK pe Facebook

Sfaturi utile pentru un abdomen plat

Joi, 10 Februarie 2011    Adauga comentariu 0 Comentarii   Trimite pe messenger! Trimite pe messenger Imprimare Email

Sfaturi utile pentru un abdomen platAbdomenul este una dintre cele mai vizate zone atunci cand luam cateva kilograme in plus iar o data cu trecerea timpului, in lipsa activitatii fizice si a preocuparii pentru aceasta zona, pielea devine flasca, muschii abdominali isi pierd elasticitatea si astfel burtica se rotunjeste, chiar daca nu suntem persoane cu mult peste greutatea normala. Nu doar femeile mai plinute ci si cele slabe se pot confrunta cu lipsa unui abdomen plat datorita balonarii, retentiei de apa, a tranzitului intestinal lent, constipatiei si lipsei gimnasticii abdominale. Daca vrei ca visul unui abdomen plat sa devina realitate, urmeaza sfaturile urmatoare care, prin combinarea unei alimentatii adecvate cu exercitii care sa puna la lucru muschii abdominali, te vor ajuta sa obtii abdomenul mult visat.

Respiratia abdominala face minuni

Respiratia abdonimala este o metoda foarte folosita atat pentru beneficiile asupra musculaturii abdomenului cat si a sanatatii. Prin acest tip de respiratie plamanii sunt folositi la capacitatea lor optima si toti muschii abdominali sunt pusi la lucru. Totodata, miscarea continua a abdomenului stimuleaza miscarea de contractie a intestinului gros si astfel este asigurata eliminarea rapida a deseurilor, care nu vor stagna prea mult in colon. In acest sens, de mai multe ori pe zi, in pozitia intinsa pe spate si, eventual, cu genunchii usor ridicati (este potrivita insa si pozitia in care stai in picioare) inspira profund, umfland abdomenul, tine aerul cateva secunde iar apoi expira lent, pe gura, in timp ce incordezi muschii abdomenului.

Gimnastica abdominala efectuata zilnic, timp de 5 - 10 minute, are rolul de a intari centura abdominala. Activitatea fizica moderata, precum mersul pe jos in pas alert, cel putin jumatate de ora pe zi, combinata cu o dieta sanatoasa, duce la pierderea rapida a grasimii de pe abdomen.

Masajul abdominal ajuta la eliminarea excesului de grasime

Pentru tonifierea pielii abdomenului alege dusurile scotiene, care alterneaza jeturile de apa calda cu cele de apa rece. Incepe cu jetul de apa calda manevrat circular pe zona buricului, largeste treptat cercurile pentru toata zona abdomenului si termina cu un jet de apa rece. Dimineata si seara, stand intinsa pe pat, maseaza-ti abdomenul cu miscari in sensul acelor de ceas. Foloseste creme specifice (cu efect anticelulita si antivergeturi) care, prin masaj, vor penetra mai adanc straturile pielii.

Dieta corecta pentru un abdomen plat

O dieta corecta pentru un abdomen de invidiat include alimente care favorizeaza tranzitul intestinal, combat retentia de apa, ajuta la arderea grasimilor si previn  balonarea. Mananca lent, mesteca bine si include in alimentatia ta cereale integrale, produse din soia, lactate degresate, legume fierte (in defavoarea celor crude), carne slaba, peste, nuci, seminte, fructe bogate in vitamina C (grapefruit, lamai, kiwi) si elimina bauturile carbogazoase, guma de mestecat, cafeaua, tigarile si alcoolul.

Daca te confrunti cu retentie de apa, bea regulat ceaiuri din plante cu proprietati usor diuretice (cretusca, lemn-dulce, macese, mesteacan, urzica) si nu vei mai avea senzatia ca, in special in zilele de dinaintea menstruatiei, te umfli ca un balon. Dieta echilibrata si exercitiul fizic regulat, cel putin o ora pe zi (mers alert, ciclism, dans etc.) sunt esentiale in pierderea grasimii si obtinerea unui abdomen plat.

( 5 Votes )


Adauga comentariu

Numele
Comentariul tau
Anunta-ma daca mai apar comentarii noi!
Security code Introdu codul din imagine

Regenerare cod
 

Ultimele comentarii