Femei OK     Forum     Femei OK pe Facebook

Alimentele anti-imbatranire

Luni, 08 August 2011    Adauga comentariu 0 Comentarii   Trimite pe messenger! Trimite pe messenger Imprimare Email
Nu sunteti adeptele cremelor, lotiunilor sau ale serurilor? Vreti sa ramaneti tinere in mod “natural”? Acest lucru este posibil daca integrati in alimentatia voastra cateva alimente cheie.

Alimentele anti-imbatranireAdoptati un mod de viata sanatos si plin de vitamine. Este foarte neplacut atunci cand primele semne ale imbatranirii apar pe pielea voastra:  ridurile sau ridurile fine incep sa se instaleze, iar fata devine din aceasta cauza terna si isi pierde stralucirea. Dar nu este insa de ajuns doar sa consumam aceste alimente pentru a scapa de riduri. Inainte de toate, ar trebui sa aveti un stil de viata cat mai sanatos: sa dormiti suficient, sa faceti miscare, sa nu fumati, sa reduceti consumul de alcool si sa mancati cat mai multe fructe si legume. De asemenea este necesar sa ii furnizati corpului vitaminele de care are nevoie. Aportul de vitamine este necesar si vital, deoarece ii permite corpului sa lupte impotriva anumitor boli, si  previne in acelasi timp aparitia anumitor carente.

Vitamina A protejeaza pielea de razele ultra-violete. O puteti gasi in morcovi, caise sau oua. Vitamina B5 este aliatul pielii noastre: aceasta ne permite sa o ajutam sa isi pastreze stralucirea si elasticitatea. Aceasta este prezenta in majoritatea alimentelor, mai ales in legumele uscate. Vitamina C este cea care ne intareste, care ne umple de energie: citricele sunt o sursa bogata de vitamina C. Pentru a va intari oasele si a ajuta calciul sa intre in oase, faceti-va plinul de Vitamina D, consumand oua si prdoduse lactate, iaurturi si oua. Vitamina E, vitamina anti-imbatranire, se gaseste in legumele verzi, cum ar fi broccoli, spanac sau salate.

Natura va ajuta sa ramaneti tinere. Umpleti-va cosul de produse care va confera o stare de bine si care va mentin tinere azi dar si pe viitor. Cercetatorii si oamenii de stiinta tot vorbesc despre consumul de 5 fructe si legume pe zi. Acestea au numeroase beneficii asupra corpului nostru. Alimentul anti-imbatranire prin excelenta este broccoli: acesta contine o substanta chimica, sulforafanul, care regenereaza celulele, si in plus, si intareste sistemul imunitar. Acelasi lucru si in cazul cojii de castravete: daca o punem pe fata acesta o va calma si ii va reda stralucirea. Rosia, de asemenea, consumata cruda sau cu putin ulei de masline, ii va reda fatei culoarea sa roz naturala, datorita licopenului.

Fructele rosii sunt cunoscute datorita virtutilor lor anti-imbatranire: consumati capsuni, rodii, cirese sub forma de suc sau smoothie. Fraguta este foarte bogata in Vitamina C, afinele si merisoarele au un continut bogat de anti-oxidanti. In plus cosmetologia integreaza fructele in compozitia a numeroase produse cosmetice.

Avocado este un fruct car contine Vitamina E, care este foarte buna pentru piele. Acesta are un aport foarte important de vitamine si de minerale.

Papaya este si el un fruct anti-imbatranire care va ajuta sa va mentineti silueta. Pepenele rosu este bogat in betacaroten si va protejeaza impotriva efectelor nefaste ale razelor ultraviolete. Acesta are un continut ridicat de apa si ajuta celulele pielii sa se reinnoiasca. Toate citricele cum ar fi grepfruitul, mandarina sau portocala ne ajuta sa ramanem tinere.


Adauga comentariu

Numele
Comentariul tau
Anunta-ma daca mai apar comentarii noi!
Security code Introdu codul din imagine

Regenerare cod
 

Ultimele comentarii