Femei OK     Forum     Femei OK pe Facebook

Ce exercitii fizice poti face in timpul sarcinii?

Marţi, 24 Ianuarie 2012    Adauga comentariu 0 Comentarii   Trimite pe messenger! Trimite pe messenger Imprimare Email

Ce exercitii fizice poti face in timpul sarcinii?Sarcina nu trebuie considerata o ocazie de a sta degeaba si nu a face exercitii fizice, cu scuza ca sunteti insarcinate si nu vreti ca efortul sa afecteze fatul. Dimpotriva  exercitiile fizice sunt recomandate in timpul sarcinii, la fel de mul ca si dupa aceasta.  Cu exceptia cazurilor izolate in care un cadru specializat recomanda sa incetati orice activitate ce presupune efort sau prea multa miscare din motive medicale, o femeie insarcinata poate sa isi continue programul zilnic si sa faca si cateva exercitii fizice foarte benefice .

Daca inainte de sarcina obisnuiai sa merigi la sala de fitness sau sa alergi prin parc, cu atat mai bine, pentru ca sportul este recomandat si in timpul sarcinii. Insa daca nu erai o impatimita a sportului, ar fi cazul sa te apuci de el deoarece va va face sa nu considerati sarcina o boala, ci o stare normala prin care trece corpul femeii la un moment dat.

Deci continuarea programului de fitness nu va fi nici o problema atat cat aveti acordul unui medic specialist.

Pentru viitoarele mamici sanatatea  este cea ami importanta. Practicarea unui sport sau doar cateva exercitii facute corect in fiecare zi vor  tonifia muschii si astfel travaliul si nasterea vor fi mult mai usor de  suportat . O dieta echilibrata pe langa aceste exercitii va va ajuta sa va mentineti greutatea in limite normale in timpul sarcinii, dar va va ajuta  si sa reveniti mai usor la greutatea dumneavoastra dupa sarcina.

Exercitiile fizice va vor da o stare de bine, ceea ce inseaman energie  deoarece sangele este pus in miscare si astfel corpul elibereaza in acesta  adrenalina,dopamina, endorfine , care dau o stare de bine.

Daca tu te vei simti bine si nu vei avea kilograme de grasime in plus si copilul tau se va simti bine si se va naste sanatos, fara complicatii.

Inainte de a incepe exercitiile fizice consulta un medic pentru a vedea starea de evolutie a sarcinii si daca nu sunt riscuri care o pot pune in pericol. Daca suferi de boli de inima,de obezitate, de boli pulmonare este bine sa evitati exercitiile fizice de orice tip pentru a avea parte de o sarcina usoara.

In cele ce urmeaza  va voi prezenta cateva activitati pe care le pot practica femeile insarcinate care nu au nici o restrictie in ceea ce priveste sportul.

Mersul pe jos este cea mai la indemana activitate deoarece nu necesita foarte mult efort si poate fi practicat pe toata perioada sarcinii. Este usor de introdus in program , dar este bine de evitat atunci cand este prea cald sau frig.

Cand vremea nu ne permite putem opta pentru  dans care ne va elibera de stres si care va fi o alternativa pentru aerobig .

Inotul este cea mai recomandata activitate in timpul sarcinii daca aveti posibilitatea unde sa il practicati deoarece acesta antreneaza toti muschii corpului si imbunatateste ritmul cardiac.

Este bine de precizat ca nu trebuie sa exagerati cu exercitiile fizice, deoarece ele nu sunt practicate pentru a slabi sau a te mentine in forma,ci pentru a avea o sarcina sanatoasa si fara complicatii.


Adauga comentariu

Numele
Comentariul tau
Anunta-ma daca mai apar comentarii noi!
Security code Introdu codul din imagine

Regenerare cod
 

Ultimele comentarii